Call Center Customer Service Telephone Interpreter - Ingles Avanzado – Remote

Detalles de la oferta

Job Description
A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews. 
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above
Requirements:
• Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace.
Additional information:Employment type: Full-time


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Ejecutiva De Atención Comercial Senior

Para Importante Empresa dedicada a la decoración/ambientación de eventos sociales y corporativos, buscamos Ejecutiva de Atención Comercial Senior (no es vent...


Gabriela Ianiselli & Asociados - Capital Federal

Publicado a month ago

Si440 Empleado/A Para Atención Mostrador De

Cona se encuentra en la búsqueda de un despachante de mostrador para importante Pastelería ubicada en Villa Martelli **Responsabilidades del puesto**: Atenc...


Cona Consultores Srl - Capital Federal

Publicado a month ago

Atencion Al Cliente / Asesoria Comercial / Full

¡TRABAJA CON NOSOTROS! Buscamos incorporar personal con o sin experiência para el puesto de ATENCION AL CLIENTE. Seleccionaremos perfiles que cuenten con b...


Megaplan Argentina Srl - Capital Federal

Publicado a month ago

Analista De Contact Center Hr

**_Analista de Contact Center HR_** - Ubicación: Vicente López, Buenos Aires, Argentina_ - Área: Human Resources Business Services_ - Tipo de contrato: Full ...


Nestle Operational Services Worldwide Sa - Capital Federal

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-23T06:27:08.662Z