We are looking for a Telecom Engineer to be part of our Regional IT team. This position will be based in Buenos Aires. (Hybrid model).
**Something about the role**:
Responsible for providing, planning, analyzing, designing, developing, implementing, and controlling large, complex Voice Technology solutions.
Responsible for making sure all collaborators and providers comply with information security regulations and communicating any risks or incidents.
Participate in long range planning and ensure those plans are consistent with business objectives for resiliency, disaster tolerance, and regulatory compliance.
Work closely with operations, Infrastructure and Security teams among others to ensure new projects are delivered with highest quality and in a timely manner.
Analyze and solve complex technical issues with mínimal supervision.
Provide Tier 2 and 3 support of telephony infrastructure and Call Center Applications.
Comply with the established voice system architecture, methods, regulations, standards, and practices and participate in their creation.
**Su Perfil**
+3 year's experience on similar position.
Avaya Experienced Programming CM, SM, Session Manager, Experience Portal, CMS, Call Center Elite, Aura Contact Center
Experience on Call Recording Platforms.
Skilled on VoIP troubleshooting and softphones configuration.
Experience with Contact center design and function and Help Desk style operations.
Understanding of Network Architecture and Operations.
Advanced / Bilingual English.
Excellent communication skills (oral, written and presentation), organizational and collaboration skills.
Strong desire for creativity and innovation; strong technical leadership abilities.
Proven ability to maintain leading edge skills in a rapidly changing environment.
**Acerca de AXA**
El Grupo AXA es líder mundial en seguros y gestión de activos. Protegemos y asesoramos a nuestros clientes en todas las etapas de su vida, ofreciéndoles productos y servicios que satisfacen sus necesidades en las áreas de seguros, protección personal, ahorro y gestión de activos. AXA es la primera marca de seguros del mundo, con más de 100 millones de clientes. Nos estamos transformando de pagador a socios de nuestro cliente, con un fuerte enfoque en la prevención de riesgos.
Cuál es nuestra misión: Ayudar a las personas para que vivan una vida mejor.
Cuáles son nuestros valores: El cliente es lo primero, el valor, la integridad y One AXA.
**Acerca de la Entidad**
AXA Partners es una unidad comercial transversal de AXA que ofrece una amplia gama de soluciones en servicios de asistencia, seguros de viaje y protección del crédito.
El papel de AXA Partners es también implementar soluciones innovadoras que surgen de la unidad AXA Innovation.
AXA Partners actúa para el progreso humano combinando pasión con experiência, protegiendo lo que importa, cuando importa.
**Qué ofrecemos**
Al unirte a AXA Partners, trabajarás en una empresa responsable, que ofrece una verdadera cultura de conocimiento y diversidad. Nuestro objetivo es desarrollar las competencias de todos, ofreciendo al mismo tiempo una remuneración atractiva y competitiva, con oportunidades de desarrollo y crecimiento profesional. Además, en AXA trabajamos para marcar una diferencia real en las personas, cuando suceden cosas increíbles y cuando creamos oportunidades para una vida mejor, el sentimiento de orgullo es extraordinario.
Únete a una empresa que ayuda a proteger los bosques En AXA Partners plantamos un árbol por cada nueva contratación (con contrato indefinido).
""Más información sobre el Programa Reforestar aquí"