Representante Telefonico De Atención Al Cliente En Español

Detalles de la oferta

Estamos seleccionando agentes telefonicos para sumarse al equipo de atencion al cliente

Requisitos:
- Dominio del español (hablado y escrito).
- Secundario completo
- Experiencia previa en atención al cliente (preferible, pero no excluyente).
- Habilidades de comunicación y empatía.
- Capacidad para trabajar en equipo

Ofrecemos:
- Un ambiente de trabajo dinámico y colaborativo.
- Oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional.
- Jornada laboral de 6 hs


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Customer Technical Support

Key Talent Indicator  is a technology consulting firm specializing in human resources that offers innovative solutions for talent management. We have an appr...


Key Talent Indicator - Capital Federal

Publicado a month ago

Call Center Agent

Join a passionate remote team that values customer care! As a Call Center Agent, you'll support customers, solve challenges, and make a difference—all from t...


Adaptive Teams - Capital Federal

Publicado a month ago

Finnish Speaking Sdr (B2B) - (Remote)

Are you motivated about reaching set goals? Are you familiar with the IT/Tech industry? Do you want to learn and grow within your role? If you have 3 " yes "...


Brightvision - Capital Federal

Publicado a month ago

German Customer Support Agent In Bucharest

Job Opportunity: German Customer Support Agent in Bucharest Position: Customer Support Agent Location: Bucharest, Romania Type: Permanent, Hybrid (2 days on-...


Cross Border Talents - Capital Federal

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-25T04:30:06.292Z