Enterprise Account Manager, Amazon Web Services

Detalles de la oferta

Enterprise Account Manager, Amazon Web ServicesJob ID: 2844779 | Amazon Web Services Argentina S.R.L.
¿Te gustaría formar parte de un equipo enfocado en incrementar la adopción de Amazon Web Services desarrollando cuentas Enterprise específicas en Argentina? ¿Tienes el conocimiento del negocio, la relación ejecutiva y los conocimientos técnicos necesarios para ayudar a resolver los problemas de los clientes con los beneficios que AWS puede ofrecer?

Como Senior Enterprise Account Manager tendrás la emocionante oportunidad de ayudar a impulsar el crecimiento y dar forma al futuro de una tecnología emergente. Tus responsabilidades incluirán impulsar los ingresos, la adopción y la penetración en el mercado en cuentas de varios sectores.

El/La candidato/a deberá poseer una formación tanto comercial como técnica que le permita impulsar un compromiso a nivel de CXO, así como con desarrolladores de software y arquitectos de TI. También deberá tener iniciativa propia y estar preparado/a para desarrollar y ejecutar un plan de cobertura de cuentas y cumplir sistemáticamente los objetivos de ingresos trimestrales.
Key job responsibilitiesImpulsar los ingresos en un grupo de cuentas definidas o en un sector vertical.Alcanzar o superar los objetivos de ingresos trimestrales.Desarrollar y ejecutar un plan integral de cuenta.Crear y articular propuestas de valor convincentes en torno a los servicios de AWS.Acelerar la adopción por parte de los clientes interactuando con niveles ejecutivos y diferentes partes interesadas.Mantener un sólido conjunto de oportunidades y proyectos.Trabajar con partners para ampliar el alcance e impulsar la adopción.Desarrollar relaciones estratégicas a largo plazo con cuentas clave.Garantizar la satisfacción del cliente.Realizar viajes con frecuencia moderada.About the teamDiverse Experiences

Amazon values diverse experiences. Even if you do not meet all of the preferred qualifications and skills listed in the job description, we encourage candidates to apply. If your career is just starting, hasn't followed a traditional path, or includes alternative experiences, don't let it stop you from applying.
Why AWSAmazon Web Services (AWS) is the world's most comprehensive and broadly adopted cloud platform. We pioneered cloud computing and never stopped innovating — that's why customers from the most successful startups to Global 500 companies trust our robust suite of products and services to power their businesses.
Work/Life BalanceWe value work-life harmony. Achieving success at work should never come at the expense of sacrifices at home, which is why we strive for flexibility as part of our working culture. When we feel supported in the workplace and at home, there's nothing we can't achieve in the cloud.
Inclusive Team CultureHere at AWS, it's in our nature to learn and be curious. Our employee-led affinity groups foster a culture of inclusion that empower us to be proud of our differences. Ongoing events and learning experiences, including our Conversations on Race and Ethnicity (CORE) and AmazeCon (gender diversity) conferences, inspire us to never stop embracing our uniqueness.
Mentorship and Career GrowthWe're continuously raising our performance bar as we strive to become Earth's Best Employer. That's why you'll find endless knowledge-sharing, mentorship and other career-advancing resources here to help you develop into a better-rounded professional.
BASIC QUALIFICATIONS7+ years of direct sales or business development in software, cloud or SaaS markets selling to C-level executives experience10+ years of business development, partner development, sales or alliances management experiencePREFERRED QUALIFICATIONS5+ years of building profitable partner ecosystems experienceExperience developing detailed go to market plansNuestra cultura inclusiva empodera a los Amazonians para entregar los mejores resultados para nuestros clientes. Si tienes una discapacidad y necesitas una adaptación o ajuste en el lugar de trabajo durante el proceso de aplicación y contratación, incluyendo apoyo para la entrevista o proceso de incorporación, visita https://amazon.jobs/content/en/how-we-hire/accommodations para más información.
Posted: December 10, 2024 (Updated 11 minutes ago)
Posted: December 3, 2024 (Updated 13 minutes ago)
Posted: November 25, 2024 (Updated 25 minutes ago)
Posted: December 6, 2024 (Updated about 1 hour ago)
Posted: September 27, 2024 (Updated about 2 hours ago)
Amazon is committed to a diverse and inclusive workplace. Amazon is an equal opportunity employer and does not discriminate on the basis of race, national origin, gender, gender identity, sexual orientation, protected veteran status, disability, age, or other legally protected status.

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Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

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Channel Manager Arbeitsort: Buenos Aires Arbeitszeit: Vollzeit Vertragsdauer: Unbefristet SummaryThe Channel Manager is responsible for analyzing, defining a...


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