Customer Service Telephone Interpreter - Advanced English – Level C1 Or Higher - Remote

Detalles de la oferta

Job Description
A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews. 
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above
Requirements:
• Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace.
Información adicional:Tipo de contrato: A tiempo completo


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Call Center Interpreter - Ingles Avanzado – Remote

¡Suma tu talento al mejor equipo de intérpretes! ¡No necesitas experiencia! En Interpretia buscamos talentos bilingües, interesados en formar parte de un equ...


Interpretia - Tucumán

Publicado 19 days ago

Customer Service Agent

RESPONSABILIDADES: Dar soporte operativo y administrativo a la gestión comercial.Parametrización de clientes.Gestión del order management.Gestión de Cuentas ...


Sa Veracruz - Tucumán

Publicado 15 days ago

Call Center Medical Interpreter -Ingles Avanzado – Remote

Job Description A medical specialized interpreter (MSI)  provides effective remote audio interpreting services to help non-English speakers interact with me...


Interpretia - Tucumán

Publicado 15 days ago

Líder De Atención Al Cliente B2B

BP , uno de nuestros grandes clientes en el NOA, expande su estructura!  Estamos en busqueda de un/una  Líder de Atención al Cliente (B2B)  que será responsa...


Ki Talent - Tucumán

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-22T10:21:55.659Z