Introduction
As a Package Consultant at IBM, get ready to tackle numerous mission-critical company directives. Our team takes on the challenge of designing, developing and re-engineering highly complex application components and integrating software packages using various tools. You will use a mix of consultative skills, business knowledge, and technical expertise to effectively integrate packaged technology into our clients' business environment and achieve business results.
Your Role and Responsibilities
As a senior SAP Consultant,
you will serve as a client-facing practitioner working collaboratively with clients to deliver high-quality solutions and be a trusted business advisor with deep understanding of SAP Accelerate delivery methodology or equivalent and associated work products.
You will work on projects that assist clients in integrating strategy, process, technology, and information to enhance effectiveness, reduce costs, and improve profit and shareholder value. There are opportunities for you to acquire new skills, work across different disciplines, take on new challenges, and develop a comprehensive understanding of various industries.
Your primary responsibilities include:
1. Strategic SAP Solution Focus: Working across technical design, development, and implementation of SAP solutions for simplicity, amplification, and maintainability that meet client needs.
2. Comprehensive Solution Delivery: Involvement in strategy development and solution implementation, leveraging your knowledge of SAP and working with the latest technologies.
Required Technical and Professional Expertise
Estamos en búsqueda de un especialista en HCM S4 HANA, con experiencia específica en la funcionalidad MyTimesheet, especialmente en el proceso de registro de horas.
Este profesional será responsable de trabajar con la solución MyTimesheet, que reemplaza la antigua transacción CAT2 utilizada para capturar y procesar las horas de los colaboradores. La solución es clave para gestionar la asignación de costos, facturación y otros procesos de negocio.
Las principales responsabilidades incluyen la especialización en la funcionalidad MyTimesheet en HCM S4 HANA, experiencia en el proceso de registro de horas e integración con otros procesos de negocio, como distribución de costos y facturación, comprensión de las soluciones SAP HR, con enfoque en cómo A (Área de Contabilidad y Finanzas) utiliza MyTimesheet para gestionar costos facturables,
apoyo en la transición de la antigua transacción CAT2 a la solución MyTimesheet en Fiori y trabajo estrecho con los equipos internos para asegurar la correcta implementación de la solución y cumplir con los requerimientos del negocio. Para esta vacante, se requiere experiencia sólida en HCM S4 HANA, especialmente en la funcionalidad MyTimesheet y el registro de horas, un sólido conocimiento de las soluciones SAP HR y sus aplicaciones de negocio, experiencia previa con aplicaciones Fiori y su integración con otros módulos SAP, además de la capacidad de analizar y resolver problemas técnicos relacionados con MyTimesheet y transacciones SAP. Esta vacante requiere experiencia en MyTimesheet para gestionar y distribuir costos facturables dentro del área de A&F.;
Preferred Technical and Professional Expertise
Experiencia en la carga de horas en la funcionalidad de MyTimesheet.
#J-18808-Ljbffr