Call Center Customer Service Telephone Interpreter - Ingles Avanzado – Remote

Detalles de la oferta

Job Description
A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews. 
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above
Requirements:
• Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace.
Additional information:Employment type: Full-time


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Agente De Contact Center

INFOSIS  es una reconocida empresa de Desarrollo de Software de Gestión, con más de 20 años en el mercado, y actualmente nos encontramos en la búsqueda de un...


ÁRea Comercial - Canales Digitales - Bs. As. (fuera de GBA)

Publicado 23 days ago

Emirates Cabin Crew

We are seeking individuals with a strong passion for being part of the most advanced aviation industry. No prior experience in this field is required. Profic...


Emirates - Bs. As. (fuera de GBA)

Publicado 21 days ago

Empleado Tareas Varias

Importante Distribuidora de repuestos de Inyeccion Diesel selecciona personal para sumarse a nuestra empresa . Se solicita conocimientos en el area , adminis...


Bs. As. (fuera de GBA)

Publicado 21 days ago

Playero De Camiones Zona Palomar

Importante empresa logística incorpora dos playeros de camioneros para su planta del Palomar. **Sus tareas principales serán**: Envió de Programa de Descarg...


Grupo Gestión - Bs. As. (fuera de GBA)

Publicado 19 days ago

Built at: 2024-12-23T10:55:28.971Z