**Responsibilities**: Strong project management and communication skills Ability to manage and organize different tasks at the same time Attention to detail and quality of the assets delivered, avoiding back and forth.
Be proactive.
Ability to make suggestions and give options to the client Knowledge of brand guidelines Leading the kickoff, management, and tracking of digital campaigns Ability to handle pressure and execute projects with short deadlines Process-oriented: helping in generating processes between clients and the agency for the proper development of projects Collaborative and teamwork spirit Develop proper internal briefs and timelines with the rest of the teams.
Create and maintain good relationships with the main POCs Ability to negotiate due dates and prioritize projects if necessary
Grupo Abans cuenta con una trayectoria de 43 años en el mercado, brindando soluciones de recursos humanos en organizaciones nacionales y multinacionales.
Nuestros equipos están integrados por profesionales con experiência internacional en cada línea de negocio, trabajando para llevar las soluciones más innovadoras para nuestros clientes y la comunidad en general.
Nuestro enfoque está basado en el entendimiento de los grandes desafíos que plantea el mercado a través de nuevas generaciones y el cambio sistémico de las organizaciones.
Involucramos tecnología de última generación en todos nuestros procesos que garantizan la excelencia de resultados a través de nuestra calidad humana y profesional.
**Requisitos**:
Bachelor's degree in Marketing, Advertising or Communication or equivalent practical experience.
Fluent in English At least 2 years of experience in a similar position (marketing, PR, advertising, communication)
Beneficios
Competitive compensation Flexible workplace environment Development Opportunity